Kontserdikaja: JK: Sibul@Tafenau mõjus ootuspäraselt ja rahustavalt

26. aprill 2006

25. aprillil musitseeris Nigulistes Raivo Tafenau bänd, kelle külaliseks oli Riho Sibul. Loe, mida arvas publik.

Niguliste kiriku võlvide all keerelnud helid otsisid avatud südameid, kuhu elamuse loomiseks pesa punuda. Saatebändi poolt toetatud Riho Sibula kähe vokaal ning Raivo Tafenau klaarid saksofonihelid mõjusid ootuspäraselt ja rahustavalt. Kes teadis, mida ta kuulama oli tulnud, sai soovitud elamuse kätte. Võib-olla pisut rohkemgi.

Publikut küsitles Mari Hiiemäe. Ruth (53), finantsvaldkonna esindaja:”Meeldis. Ootuspäraselt hea. Tafenaud oleks võinud veel rohkem olla, aga põhimõtteliselt meeldis. Võrreldes laupäevase Kaarli kirkuga, mis oli täielik üllatus, oli selles mõttes vahe, et siin on emotsioon väga hea, aga seal oli kirjeldamatu. Siit sain selle, mida ma lootsin ja natuke peale.”

Ruth (31), vormistaja:”Loomulikult meeldis. Kui inimesed teevad nii südamega muusikat, siis see lihtsalt peab meeldima. Igast liigutusest ja näoilmest oli näha, et nad olid hingega asja juures. Enamus neist mängib mitmetes koosseisudes, nende omavaheline koostöö sujus. Näha oli, et nad polnud esimast korda koos. See on selline improvisatsioonivärk. Teine teab täpselt, millal teine millegi peale üle läheb. Selline silmad-kinni-muusika.”

Kairi (34), raamatupidaja:”Mererand, vaikne nädalavahetus, mõnus olemine. Igasuguseid tonaalsusi ja sellseid asju ma eriti ei taju, aga mulle igatahes meeldis. Olin tagapool ja otseselt ei näinud esinejaid, aga mulle tõesti tohutult meeldis.”

Mare, pensionär:”Minu arust oli see new age muusika, mis mulle meeldib üleüldse. See oli nii uue kõlaga. Õrn hingeline muusika. Ma Tafenaud oskasin oodata, see on just samm new age´i poole, kõrged ja pikad helid. Sibula vokaalist mulle meeldis ainult viimane pala. Võib-olla ta ei saanud korralikult häält lahti laulda. Esinejad absoluutselt ei harmoneerunud. Viimases loos läks Sibula hääl teemasse sisse, aga teistes lugudes see ei haakunud. Kõik ülejäänud koostöö sobis. Esimeses laulus ma ei tea üldse, miks sinna hääl oleks pidanud juurde tulema.”